کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317578 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل می‌خواهد تا سه ماه دیگر آیپد 5 را هم عرضه کند؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگر گزارش امروز درباره نسل آینده آیپد اپل صحت داشته باشد، این کمپانی احتمالاً در ماه‌های اخیر تصمیم گرفته سنت‌های خود را درباره فاصله زمانی بین نسل‌های محصولاتش زیر پا بگذارد.

اپل آیپد 3 را در ماه مارس سال 2012 عرضه کرد؛ این تبلت دارای صفحه رتینا و پردازنده‌ای سریعتر از نسل قبلی آیپد بود. بنابراین دو ماه پیش که این کمپانی یکی از رویدادهای ویژه‌اش را در سان‌فرانسیسکو برگزار کرد، هیچ‌کس انتظار نداشت همراه با آیپد مینی که ماه‌ها انتظار آن را کشیده بودیم، آیپد 4 هم عرضه شود.

با این حال، اکنون گزارش جدیدی می‌گوید اپل شاید نسل بعدی آیپد را در همین سه ماه دیگر معرفی کند. آیا این کمپانی تصمیم گرفته فاصله بین عرضه محصولات خود را کوتاه‌تر کند؟ شاید به منظور عقب نماندن از رقابت در بازار؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ این‌گونه که به نظر می‌رسد، تا سه ماه دیگر باید منتظر آیپد 5 باشیم که نازک‌تر و سبک‌تر از نسل کنونی آیپد خواهد بود.

سایت ژاپنی Macotakara که در گذشته اطلاعات دقیق را منتشر کرده است، اکنون گزارش داده که نسل بعدی آیپد نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود؛ و شاید برخی ویژگی‌های خود را از آیپد مینی قرض گرفته باشد. در گزارش این سایت آمده است: «به گفته منبع من که از درون کمپانی اپل است، آیپد 5 ممکن است در ماه مارس سال 2013 عرضه شود. این منبع می‌گوید طراحی آیپد جدید در جزئیات شبیه آیپد مینی خواهد بود؛ و قرار است نازک‌تر و سبک‌تر باشد. (انتظار می‌رود ابعاد آن 4 میلی‌متر طول، 17 میلی‌متر عرض و 2 میلی‌متر قطر باشد.)»

اعداد بالا بعید است اندازه آیپد جدید را نشان دهد؛ بلکه احتمالاً تفاوت اندازه آیپد 4 با آیپد 5 است. بنابراین، ابعاد آیپد 5 احتمالاً معادل 237 میلی‌متر در 169 میلی‌متر در 7/4 میلی‌متر باشد که قطری نزدیک به قطر آیپد مینی را نشان می‌دهد.

سایت Macotakara همچنین گزارش می‌دهد که آیپد مینی 2 هم دارای صفحه رتینا با وضوحی مثل آیپد 4 و همان پردازنده A6X همان پردازنده آیپد 4 خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12690 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/10/06 تعداد مشاهده: 1478
کلید واژه ها: ,
سافت گذر